Promocja marki w sieci powinna być dokładnie zaplanowana. Zdecydowana większość przedsiębiorstw posiada ograniczony budżet. Z tego względu ważne jest to, aby racjonalnie zarządzać gotówką. Poniżej przedstawiono ciekawe pomysły na reklamę firmy w sieci. Nie potrzebujemy do tego dużej ilości środków finansowych, co stanowi niewątpliwy plus.

Rekomendacje
Dobre opinie na temat naszych produktów oraz usług to połowa sukcesu. Właśnie dlatego warto zachęcać klientów do pozostawienia oceny. Możemy zaoferować w zamian np. niewielką zniżkę na następne zakupy. Spora ilość firm samodzielnie buduje bazę swoich ocen – zlecają one wystawienie pozytywnych komentarzy przez przypadkowe osoby. Nie jest to uczciwa taktyka, jednak powszechnie wykorzystywana.

Mailing
Reklama firmy w internecie poprzez mailing wymaga rozbudowanej bazy kontaktów. Musimy więc pozyskać adresy potencjalnych klientów. Oczywiście możemy zakupić je od firmy zewnętrznej, jednak pamiętajmy, że gotowa baza nigdy nie będzie tak wartościowa, jak zbudowana samodzielnie. Dobą opcją są również wizytówki w lokalnych katalogach, dzięki którym nasza firma będzie postrzegana, jako profesjonalna i zweryfikowana.